pondělí 20. července 2020

Šílenost S01E01 - Lovci pásovců

"Ticho, myslím, že něco slyším." řekl Deroth a utřel si prdel nejbližším listem.

Sisza se přikrčil a konstatoval tiše:

"Jedinej kdo poslední půhodinu mluví seš ty a nebo tvoje prdel!"

Udělal krok blíž k němu zrovna ve chvíli kdy ze stromu spadl mrtvej pták.

"Na tvou prdel by jsi měl mít zbrojní průkaz!"

"Však já ho mám." a ukázal mu ho.

"Super a ukážeš mi taky ten zbrojní průkaz?"

"Jo, promiň." a vytáhnul z kapsy malou kartičku.

Sisza si ji pečlivě prohlédl a četl:
"Zbrojní průkaz, jméno Deroth Nějakej. Prdel, úroveň 7 - extrémě nebezpečná, povolení nosit skrytě."

Mírně se zamyslel, ale rozhodně ho nenapadlo přemýšlet o tom, jak je možný, že má někdo zbrojní pas na svojí prdel. Nehledě na tom, že když by ho neměl, tak by ji jako nemohl nosit ani skrytě? Takže by si ji musel nechávat doma na nočním stolku? Tak o tomhle Sisza nepřemýšlel, zamyslel se a řekl:

"Hele, ale ty máš povolení ji nosit jen skrytě!"

"Já vím, ale už mi došli plíny."

"Aha, tak to jo." odpověděl a rošlápl bosou nohou Derothovo hovno. Ucítil jak se mu rozplizlo mezi prsty a pomyslel si, že dneska si mohl vzít boty. Ale co už. Pokrčil rameny a otřel si nohu o spícího medvěda vedle sebe.

Medvěd se probral, zamlaskal, začichal, poškrábal se na koulích a na bradě, osprchoval se, vyčistil si zuby, podíval se na ranní zprávy a řekl:
"Co děláš, ty pičo? Jsi vůbec normální?" Došel k Siszovi, chytil ho za límec a zvedl ho do výšky: "Co kdybych se já vysral na tebe?"

"Promiň, jsem myslel že spíš."

"Ajo, ok, v pohodě. Všechno dobrý?"

Sisza přikývnul. Medvěd se otočil a šlápnul do Derothova hovna. Zamručel, oddechl si a řekl si sám pro sebe:

"Ještě že mám Siszovi boty." a šel někam do hajzlu.

Deroth celou dobu sledoval mýtinu před nimy. Skrýval se za jedním velkým listem. Otočil se a uviděl svoje rozšláplé hovno.

"Tak jsi piča, Siszo? To musíš hned zničit každej můj výtvor? Nevěděl jsem, že seš takový pako, co nepozná pravý umění."

Sisza se zastyděl a ukopl mu hlavu.

Hlava se odkutálela mezi stádo pásovců, které Deroth sledoval.

"Paráda," řekla hlava "Jestli se na mě teďka nějakej z nich vysere, tak ti skopu prdel, Siszo!"

Pásovci si ho však nevšímali.

"Můžem?!" zakřičel Sisza z křoví.

"Jo!" odpověděla hlava.

Sisza s Derothovým tělem bez hlavy vyběhli z křoví a křičeli.

"Bugru, bugru, bugru, bugru..." ale pásovci jim nevěnovali pozornost. Dál si pojídali trávu, přežvykovali, občas si jeden z nich prdnul, ale jinak nic moc nedělali.

Derothovo tělo a Sisza došli k Derothově hlavě a Deroth si hlavu opět nasadil zpět.

"Nechápu proč to vždycky musíme dělat." konstatoval Sisza.

"Vole, je to tradice, nechceš přece aby nás vyhostili z kmene jen proto, že nedodržujeme tradice."

"To ne no." řekl Sisza a bodnul nožem jednoho pásovce do krku. Ten si lehnul a tiše vykrvácel. Ostatní dál jedli svoji trávu a občas si některý z nich prdnul. Jednomu to dokonce ujelo a posral se. Ale jinak nic moc nedělali.

"Ok, lov je ukonce, jdem domů. Tohle nám na večeři stačí." řekl Deroth a taky si prdnul.

Sisza si hodil mrtvého pásovce na rameno a odkopnul si z cesty jiného. Ten jen došel zpět na své místo a pokračoval ve svačince.

"Vole ty smrdíš, vždyť jsi před chvýli sral?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat